Kastav - KA1 Puž (žuta)

Uspon Najviša točka Najniža točka Podloga
84 m 394 m 334 m Asfalt: 10 % - Teren: 80 %

Opis staze

Polazište je ove šetnice na Fortici i nastavlja se kroz šumsku ljepoticu Lozu. Vodi iz stare jezgre Kastva preko Crekvine – korak iz grada i naći ćete se u zelenilu.

Laganom šetnjom slijedimo široku stazu do oznake ekostaze, koju su uredili najmlađi Kastavci, te skrećemo lijevo stazom do prve šumske ceste. Zatim lijevo uzbrdo, pa desno po užoj stazi slijedeći žuto-plave oznake. Kod dvije poveće jame, tzv. japnenice, u kojima se nekada od kamena pripremalo vapno, skrećemo lijevo na užu stazu, preko nekadašnje Rapalske granice, uz kraške stijene i vrtače, do sljedeće žuto-plave oznake.

Moguć je uspon na Majevi vrh (411 m). Nastavljamo lijevo do ograđenoga dolca i područja pod veprinom te između uređenih prezida do šumske ceste i dalekovoda, uz zapuštenu cisternu do križa na raskrižju Spinčićevega brega. Pratimo šumsku cestu lijevo prema Kastvu sve do asfaltirane ceste na Belićeven brege pa opet lijevo kroz selo Brnini natrag do Fortice.

Mjesta uz stazu

Kastav, Brnini

Sadržaji uz stazu

OPG ranč „Sivi Vrabac“, japnenice, Rapalska granica, Majevi vrh, Spinčićev breg, Belićev breg