Viškovo - V2 Šetnica Plešivac

Uspon Najviša točka Najniža točka Podloga
120 m 429 m 280 m Asfalt: 5 % - Teren: 95 %

Opis staze

Svim uzrastima primjerena pješačka staza blagih uspona pruža mogućnost rekreacije i opuštanja u prirodnim ljepotama šumovitog krajolika. Ukupne dužine 8,6 km povezuje Marčelje s Tibljašima, a odvojci vode u Saršone, Skvažiće i Mladeniće te do najviše točke – vrha Plešivac na 429 m nadmorske visine.

Krećući od Stare škole u Marčeljima, šumskim putom u smjeru istoka, prema selu Biškupi, trebamo presjeći Viškovsku zaobilaznicu i prometnicu Viškovo – Saršoni. Uz Biškupe staza produžuje do odmorišta s klupama gdje se putovi počinju račvati: prema Mladenićima, a nakon cca 100 m prema selu Petrci. Krenemo li tim pravcem, usput ćemo vidjeti ruševine Tonjakove kuće. Ukoliko na Plešivcu produžimo ravno, možemo stići do mjesta Kablari na Drenovi. Iz grmlja, cca 150 m udaljeni od staze, promatrat će nas ostatci Jeberinove kuće. Skrenemo li na sljedećem raskršću Kablari – Petrci desno, spuštat ćemo se do prometnice Stupari – Drenova gdje se treba uputiti lijevo, a nakon cca 100 m ponovno desno. Nakon kratke šetnje cestom, stižemo do stubišta koje vodi do okretišta autobusa u Tibljašima.

Na šetnicu se spaja biciklistička staza koja vodi do Ronjgi, rodnog mjesta Ivana Matetića Ronjgovog te njemu posvećenog  spomen-doma  gdje se održavaju i mnoge manifestacije.

Mjesta uz stazu

Marčelji, Biškupi, Petrci, Tibljaši

Sadržaji uz stazu

Jeberinova šumska kuća ruševina, odmorište sa stolom i klupama, Tonjakova ruševna kuća, lokva za napoj stoke Biškupi